Er komt geen geluid uit mijn hoofdtelefoon
Van toepassing op:
- SIE2 sport headphones
- AE2 audio headphones
- OE2 audio headphones
- Bose® around-ear hoofdtelefoon
- Bose® on-ear hoofdtelefoon
- QuietComfort® 15 Acoustic Noise Cancelling™ headphones
- QuietComfort® 2 Acoustic Noise Cancelling™ headphones
- QuietComfort® Acoustic Noise Cancelling™ headphones
- Bose® in-ear hoofdtelefoon
- IE2 audio headphones
- OE audio headphones
- Controleer de staat van de audiokabel. Als de stekker of een ander onderdeel van de kabel beschadigd is, kan dat het probleem veroorzaken.
- Zorg dat de hoofdtelefoon goed is aangesloten. Misschien is de hoofdtelefoon niet goed aangesloten of is de aansluiting los komen te zitten. Verwijder de hoofdtelefoonaansluiting en sluit deze opnieuw aan.
- Controleer of het audioapparaat is ingeschakeld en het volume niet op het minimum staat.
- Probeer een ander audioapparaat. Misschien wordt het probleem veroorzaakt door het audio-apparaat waarmee je hoofdtelefoon op dit moment verbonden is