Probeer het volgende om dit probleem op te lossen:
Van toepassing op:
Controleer of de speaker is aangesloten op een werkend stopcontact
Zorg dat je de Bose-voeding gebruikt die je bij de luidspreker hebt gekregen of een andere Bose-oplader
Sluit de luidspreker direct aan op het stopcontact als je een overspanningsbeveiliging gebruikt
Ga naar http://btu.bose.com/ om te zien of je product de nieuwste firmware heeft
Als de bovenstaande stappen niet helpen, kun je proberen de speaker tijdelijk in de verzendingsmodus te zetten, waardoor de interne processor wordt gereboot. Doe het volgende om de speaker in de verzendingsmodus te zetten:
Het product zit nu in de verzendingsmodus. Het is in wezen volledig "uitgeschakeld" en heeft geen stroom of functionaliteit. Om het product weer uit de verzendingsmodus te halen, sluit je het apparaat gewoon weer aan op het stopcontact. We raden aan om ten minste 1 uur op te laden.
Opmerking: als je het systeem in de verzendingsmodus zet, wordt de processor gereboot maar worden er geen instellingen gewist zoals de taalkeuze of gekoppelde Bluetooth-apparaten.