Als je SoundTouch system geen verbinding maakt met je netwerk, probeer dan het volgende:
Als je je systeem voor de eerste keer instelt:
Als je SoundTouch system geen verbinding maakt met je netwerk, probeer dan het volgende:
Als je je systeem voor de eerste keer instelt:
Zorg ervoor dat het systeem zich binnen het bereik van de draadloze router bevindt
Start de computer of het mobiele apparaat opnieuw op en open de SoundTouch-applicatie opnieuw
Reset je SoundTouch system.
Probeer de Alternatieve installatiemethode.
Als het systeem al eerder op het netwerk is aangesloten:
Reboot de router door het netsnoer 30 seconden los te koppelen
Je Bose-product wordt gereset.
Als de netwerknaam, het wachtwoord of het beveiligingstype onlangs is gewijzigd, werk je de netwerkinstellingen in de SoundTouch-app bij. Zie voor hulp Verbinding maken met wifi-netwerk na het wijzigen van het wachtwoord
Als je verbinding probeert te maken met een nieuw netwerk, zie Verbinding maken met een ander wifi-netwerk
Sluit indien mogelijk sommige van je andere draadloze apparaten (bijv. Blu-ray-speler of gameconsole) aan op je netwerk met behulp van een ethernetkabel. Dit zal de bandbreedte van het draadloze netwerk vergroten, wat de prestaties van draadloze apparaten op het netwerk kan verbeteren
Schakel tijdelijk alle beveiligings-/antivirus- of firewall-software die op de computer draait uit om te bepalen of de software het probleem veroorzaakt. Als het probleem te maken heeft met beveiligingssoftware, ga dan naar de instellingen van de software en zorg ervoor dat de SoundTouch-app niet wordt geblokkeerd. Dit wordt meestal gedaan door het maken van een ‘Uitzondering’ voor de SoundTouch-app
Verplaats bronnen van draadloze interferentie die het systeem kunnen beïnvloeden, zoals een draadloze router, draadloze telefoons, televisies, magnetrons, Apple AirPort Express of soortgelijke apparaten
Gebruik SoundTouch systems niet op dezelfde locatie als een Bose AL8 system