Controleer of de Amazon Alexa-app op je apparaat is geïnstalleerd. Download indien nodig de Alexa-app via Google Play of de App Store en volg terwijl je hoofdtelefoon is aangesloten op je apparaat de instructies in de app voor het instellen van Alexa.
Van toepassing op:
Opmerking: Amazon Alexa is niet in alle talen en landen beschikbaar.
Als Alexa niet wordt geactiveerd wanneer je op de actieknop drukt, kun je het volgende proberen:
Je apparaat opnieuw opstarten
Controleer of de actieknop is ingesteld voor Amazon Alexa. Selecteer in de Bose Connect-app Instellingen > Actieknop > Amazon Alexa
Je mobiele apparaat met wifi verbinden
Verbreek deBluetooth®-verbinding en breng deze opnieuw tot stand
Maak de Bluetooth-apparaatlijst van je hoofdtelefoon leeg door de aan/uit-knop helemaal naar de andere kant te schuiven en hem daar 10 seconden vast te houden. Als de lijst leeg is, hoor je "Apparaatlijst gewist" uit de hoofdtelefoon. Open op je apparaat de Bluetooth-instellingen om je hoofdtelefoon te verwijderen. Maak opnieuw verbinding tussen de hoofdtelefoon en je apparaat